දෙවියන් වහන්සේටද සීසර්ටද එකට කඩේ යාම | Serving two masters – the best survival tactic?

දෙවියන් වහන්සේටද සීසර්ටද එකට කඩේ යාම | Serving two masters – the best survival tactic?

Posted by Taboo on December 9, 2010

සිංහල බෞද්ධ වර්ගවාදීන් විසින් තමන්ගේ අනුත්තර ප්‍රකාශනය සේ සලකනු ලබන, වර්තමාන ආණ්ඩුවේද ඉහළ නිල කිහිපයක් දරණ නිමල් වෙල්ගම නැමැත්තා විසින් පළ කරනු ලබන, දිවයිනම ඊයේ ඔවුන්ට අත දිග හැර කණ රත් වන්ට අතුල් පහරක් දෙන්නේය. ඒ එහි කතුවැකි ලියන්නා වන, ජනාධිපති උපදේශක තනතුරක්ද දරණ අනුර සොලමන්ස් නැමැත්තා, වෙනදා කිරිබත්ගොඩ ඤාණානන්ද බඳු “පින්වත් බෞද්ධ ධර්මධර ලොකු ස්වාමීන් වහන්සේලා” (ඔවුන්ගේ වචන) වෙනුවෙන් භුක්තියට ලියා දී තිබූ නාම විශේෂණ සෙට් එකම භාවිතා කොට කතෝලික කාදිනල් මැල්කම් රංජිත් උඩ මළුවට ඔසවා තබන වර්ණනාවක් කිරීමෙනි. (බෞද්ධාගමික පදයන්ගෙන් බැහැර වාග් මාලාවක් කිතුණු ආගම සඳහා තනා ගන්ට බැරිවීම අපේ රටේ අනුර සොලමන්ස් බඳු බොල් මාධ්‍යවේදීන්ගේ නිර්මාණ ශක්ති හීනතාවය පිළිබඳ ගැටළුවකි. අනුර සොලමන්ස්ගේ ආගම කවරේද අපි නොදනිමු.)

අනේ, පසුගිය සඳුදා පුවත්පත සමඟ ඔප කඩදාසියේ මුද්‍රිත මැල්කම් රංජිත්ගේ ඡායාරූපයක් බෙදා දෙන්නේද වෙනදාට නත්තලටවත් ජේසුස් ක්‍රිස්තූන්ගේ පින්තූරයක් බදා නොදෙන දිවයිනමය. නිමල් වෙල්ගමට දැන් තව්තිසාවට එන්ටර් වෙන්ට බැරි වුණොත් ස්වර්ගයේවත් සීට් එකක් ලැබෙණු ඇත. ඒකත් ජයසිරි මංගලම් කීවාලු!

අනුර සොලමන්ස්ගේ බටර් පාර මෙසේය.

මැල්කම් රංජිත් කාදිනල් හිමිපාණන් වූ කලී සුළුපටු ධර්මධරයෙක්‌ නොවේ. ඉතාලි, ජර්මන්, ප්‍රංශ, හීබෲ, ලතින්, ග්‍රීක, ස්පාඤ්ඤ, ඉංග්‍රීසි, සිංහල, දෙමළ ආදී භාෂාවන් දහයක්‌ ඉතාම මැනවින් හැසිරවිය හැකි අප්‍රමාණ උගතකු වන උන්වහන්සේ ඉතාම සුවිශේෂී බුද්ධිමතකු වශයෙන්ද දේශ දේශාන්තරයේ පතළ නමක්‌ ඇත්තෙකි. එතුමන්, සොළොස්‌වන බෙනඩික්‌ පාප් වහන්සේ විසින් මෙවර කාදිනල් ධුරයට නම් කරනු ලැබූ විසිහතර දෙනා අතරින් මුළුමහත් ආසියාවෙන්ම ඒ සඳහා පත්වූ එකම අගරදගුරුවරයා වීම ඊට එක්‌ සාක්‌ෂියකි.

පිළිගත් ලෝක ආගමක උතුම් පදවි ප්‍රණාමයක්‌ ලබන මේ ශ්‍රේෂ්ඨ ලංකා පුත්‍රයා තමා ඉහළට ඔසොවා තැබෙන මේ මොහොතේ වුව තම උපන් බිම අමතක නොකරන්නේය. ජාත්‍යන්තර වශයෙන් ශ්‍රී ලංකාවේ කීර්තිනාමය විනාශකොට දැමීමට දෙමළ ඩයස්‌පෝරාව ඇතුළු සකල විධ දුෂ්ට බලවේග කැසකවන මොහොතක උන්වහන්සේ මව්බිමේ දේශප්‍රේමී මිනිසුන් සමඟ උරෙන්උර ගැටී එකට සිටගන්නෝය. ඒ ශ්‍රේෂ්ඨ මිනිසුන්ගේ සැටිය. උතුමන්ගේ සැටිය.

මෙය එක්තරා ආකාරයකට දිවයිනට තමන්ගේම වචන ගිල ගන්ට සිදුවූ අවස්ථාවක් සේද සැලකිය හැකිය. මන්ද පසුගිය මාසයේ 21වැනිදා මේ නිමල් වෙල්ගමගේම මේ දිවයිනටම චතුර පමුණුව නැමැත්තා ලියන්නේ මීට වෙනස් කතාවක් නිසාය. ඒ මෙසේය.

අද අපි මැල්කම් රංජිත් කාදිනල්තුමා ගැන කථා කරන්නට සිතුවේ එතුමාට වතිකානුවෙන් ලැබුණු අලුත් තනතුර නිසා නම් නොවේ. එතුමා ඉකුත් 03 වැනිදා “උගත් පාඩම් සංහිදියා” කොමිසමට ලබාදුන් අපූරු සාක්‍ෂි නිසාය. 62 හැවිරිදි කාදිනල්තුමා, සිංහල රාජ්‍ය භාෂාව කිරීම ගැන විවේචනාත්මකව අදහස්‌ දැක්‌වූ අතර උතුරෙන් පලවා හැරි සිංහලයන් නැවත පදිංචි කිරීම ගැනද දැඩි විවේචනයක්‌ එල්ල කළේය. මෙය බරපතල කාරණයකි. උතුරු නැගෙනහිර පළාත්වල සිංහලයන් නැවත පදිංචි කිරීමට කාදිනල්තුමා විරෝධය පළ කරන්නේ මන්ද? 2009 මැයි 19 වැනි දින නන්දිකඩාල් කලපුවේදී මරණයට පත්වූ ප්‍රභාකරන්ටද අවශ්‍ය වුණේ උතුරු නැගෙනහිර පළාත් නැතිකර දෙමළ ප්‍රදේශ කිරීමටය. එහෙත් උගත් පාඩම් කොමිසමට සාක්‍ෂිදෙන කාදිනල්තුමාද නැවතත් උතුරු නැගෙනහිර සිංහලයන්ගෙන් තොර ප්‍රදේශයක්‌ බවට පත් කළ යුතු යෑයි කියයි. මෙය ශ්‍රී ලංකාවේ මහ ජාතියට කළ නිගාවකි. එමෙන්ම රංජිත් කාදිනල්තුමා ත්‍රස්‌තවාදය වැළැක්‌වීමේ පනතද හදිසි නීතියද දැඩි විවේචනයට ලක්‌කර තිබිණි. එහෙත් උගත් පාඩම් කොමිසමේ සභාපති හිටපු නීතිපති සී. ආර්. ද සිල්වා මහතා මෙහිදී ප්‍රකාශ කර ඇත්තේ ත්‍රස්‌තවාදය මර්දනය සඳහා මෙවැනි නීති යොදාගත් පළමු රට ශ්‍රී ලංකාව නොවන බවයි. ඇත්තෙන්ම කාදිනල්තුමා ලබාදුන් සාක්‍ෂි අනුව ඔහුගේ ස්‌ථාවරය වූයේ ත්‍රස්‌තවාදය මර්දනය කිරීම සුදුසු නොවන බව දැයි අපට උභතෝකෝටිකයක්‌ පැනනගී. එදා රායප්පු ජෝශප් රදගුරුතුමාද කොටි සංවිධානය සමග එකට සිටිමින් මේ අදහස්‌ දැරූ බව නම් අපට අමතක නැත.

මේ වත්මන් රූපාන්තරණය එක අතෙකින් සිංහල බෞද්ධයින්ගේ සට කපටකම පෙන්නුම් කරන අවස්ථාවෙකි. මොවුන්ට දැන් වැදගත්ව ඇත්තේ කුල ගොත් වෙනසකින් තොරව, තමන් වෙනුවෙන් කඩේ යන්ට කැමැති ඕනෑම කෙනකුට ඒ අවස්ථාව ලබා දීමය. කතෝලික මැල්කම් රංජිත් පමණක් නොව දෙමළ ත්‍රස්තවාදීන් වූ කරුණා අම්මන්ද, පිල්ලෙයාන්ද, කුමරන් පද්මනාදන් හෙවත් කේ. පී. ද, මුස්ලිම් රවුෆ් හකීම්ද, වාමාංශික වාසුදේව නානායක්කාරද අද ඉටු කරන්නේ දෙවියන් වහන්සේගේ හෝ අල්ලාගේ හෝ කාල් මාක්ස්ගේ හෝ නොව සිංහල බෞද්ධ සීසර්ගේ උවමනාවන්ය. කඩේ යන තාක් කල් සීසර්ටද සීසර්ගේ බැළයන්ටද මේ හැමෝම ගුඩ් බෝයිස්ලාය. මල්වතු, අස්ගිරි මහනායක බෝයිස්ලාටද වඩා වැදගත් ගුඩ් බෝයිස්ලාය.

අනෙක් අතට මේ සිංහල බෞද්ධ වර්ගවාදීන්ගේ අසරණකම හා නිවටකම කියාද අරුත් දැක්විය හැකිය. වැඩි ඈතක නොව ගිය මාසයේ සංහිඳියා කොමිසම ඉදිරියේ තමන්ට කොචෝක් කළ මැල්කම් රංජිත්ටද ‘ධර්මධර හිමිපාණන් වහන්සේ’ කියා නැමෙන්ට ඔවුන්ට සිදුව ඇත්තේ තමන්ගේ අසරණකම නිසාය. ඇමෙරිකානු තානාපතිනිය විසින් සිය රටට යැවූ විකිලීක්ස් වලින් හෙළි වූ කේබල් පණිවිඩයට අනුව ඔවුන්ද දෙමළ නායකයින්ද සිටින්නේ යුද අපරාධ චෝදනා ගෙන ඒම සඳහා සුදුසු අවස්ථාවක් සොයමිනි. එසේම පොර ටෝක් දීගෙන මහා බ්‍රිතාන්‍යය කරා ගිය රාජපක්ෂ හරවා එවීම තුළින් දෙමළ දියස්පෝරාව පශ්චාත් යුද සමයේ සිය පළමු ජයග්‍රහණය ලබා ගෙන ඇත. මේ වාතාවරණය තුළ සිංහල බෞද්ධ අන්තවාදීන්ට සිදුව ඇත්තේ විටෙක තමන් සතුරන්ය සැලැකූ පිරිසකට නැමෙමින් හෝ වඩා වැඩි ව්‍යසනයෙකින් බේරී සිටීමය. (බේරිය හැකිද නැත්ද යන්න වෙනම කාරණාවකි. අධිකරණයකට ඉදිරිපත් නොකළද, එවකට යූ. ඇන්. පී. ආණ්ඩුවටද රිචඩ් ද සොයිසාගේ මරණයේ වගකීමෙන් නිදහස් වන්ට හැකිවූයේ නොවේ. රණසිංහ ප්‍රේමදාස මිය යනතුරුද, ඉන් පසුවද රිචඩ් ද සොයිසාගේ අවතාරය ඔහු සොයා ආ බව අමතක නොකළ යුතුය.) කාදිනල් මැල්කම් රංජිත්ගේ ප්‍රතිරූපය සීමා රහිතව ප්‍රසාරණය කිරීම ගැනත්, බෞද්ධ විද්‍යාලයකැයි ලොකුවට කෑගැසූ ආනන්ද විද්‍යාලයේ පවා කතෝලික සභාවේ කොඩි දමා ඔහු පිළිගැනීම ගැනත් ජාතික හෙළ උරුමය කෙළ බිඳක් වත් නොහළන්නේද එහෙයිනි.

ඒ හැරුණු කල්හි මැල්කම් රංජිත්ට කාදිනල් පදවිය ලැබීම තුළ මෙරට කිතුණු ප්‍රජාව ලබන කෙටි කාලීන සතුටක් මිස පොදුවේ වැදගත්කමක් වෙතිය අප නොසිතමු. මැල්කම් රංජිත් නොව දෙවියන් වහන්සේ ආවත් මෙරට කටයුතු කළ හැක්කේ කුඩා පුද්ගල සංචිතයක තීරණ වලට අනුවය. පොඩි මල්ලීට සම්තිං එක දීමෙන් පසුය. උදාහරණයක් ලෙස සංහිඳියා කොමිසමේ උතුරු නැඟෙනහිර සිංහල කොලනීකරණයට එරෙහිව මැල්කම් රංජිත් කළ ප්‍රකාශ වලට ඉඳුරා පටහැනිව, තමන්ට හිමි යාපනයේ ඉඩම් ගැන කිසිදු විස්තරයක් නොකරන, සමහරවිට තනිකරම තක්කඩියන්ද විය හැකි සිංහල පිරිසක් දැනටමත් රජයේ පාළු ඉඩමක අනවසරයෙන් ‘සිංහල කොලනියක්’ අටවා ගෙන ඇත්තේ ජාතික හෙළ උරුමය නම් අන්තවාදී සිංහල බෞද්ධ දේශපාලන ව්‍යාපාරයේ ආශිර්වාදය මතය. (මෙහිදී බලවත්ව ඇත්තේ පොදුවේ සිංහලයා හෝ බෞද්ධයා නොව වර්ගවාදී සුළු පිරිසක් බව සඳහන් කළ යුතුය. බොදුනු මහනායක හිමිවරුන් විසින් සරත් ෆොන්සේකා සම්බන්ධයෙන් කරන ලද ඉල්ලීමට ලැබී ඇති ප්‍රතිචාරයද මැල්කම් රංජිත්ගේ ඉල්ලීමට ලැබුණු ප්‍රතිචාරයට සමානය.) මැල්කම් රංජිත්ද මේ බව දන්නවා විය හැකිය. අවස්ථානුරූපව ප්‍රකාශ නිකුත් කිරීමට ඔහු කටයුතු කරන්නේද එහෙයින් විය හැකිය.  තව ටික දෙනෙකින් ඔහු ‘නහී වේරෙන වේරාණි’ කියා ධම්මපදය උපුටා දැක්වුවද අප පුදුම විය යුතු නොවේ.

බෞද්ධ භික්ෂූන් වහන්සේලාය කියන උදවියට ධම්මපදය මතක් කර දෙනවා තරමටම මැල්කම් රංජිත්ට බයිබලය මතක් කර දීමේ අවශ්‍යතාවයක්ද අපි දකිමු. මේ ප්‍රකට බයිබල් පාඨය ඔහුට හුරු පුරුදු වූවක් විය හැකිය.

“Render unto Caesar the things which are Caesar’s, and unto God the things that are God’s” (Matthew 22:21)

සීසර්ගේ දේවල් සීසර්ට දෙන්න. දෙවියන් වහන්සේගේ දේවල් දෙවියන් වහන්සේට දෙන්න.

සීසර් හා දෙවියන් වහන්සේ අතර මේ සමතුලිතතාව ඇති කොට ගත හැකි තාක් කල් මැල්කම් රංජිත් ගොඩය. අනුර සොලමන්ස්ලාගෙන් තියු ගී ඇසිය හැකිය. වික්‍රමබාහුලා සේ ගුවන් තොටුපළේදී ගුටි නොකා, පාක්‍යසෝති සරවනමුත්තුලාසේ රස්තියාදු නොවී ලංකාවට පැමිණිය හැකිය. එහෙත් ඔය සංහිඳියා කොමිසමේදී කළාක් මෙන් දෙවියන් වහන්සේ හා සීසර් පටළවා ගන්ට ගියෝතින් නම් ඔහුට දෙවියන් වහන්සේගෙන්වත් වැඩි පිහිටක් බලාපොරොත්තු වීම උගහට වනු ඇත. මන්ද මේ දෙවියන් වහන්සේගේ නොව සීසර්ලාගේ යුගය බැවිනි.

This entry was posted on December 9, 2010 at 3:52 am and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Be the first to like this post.

20 Responses to “දෙවියන් වහන්සේටද සීසර්ටද එකට කඩේ යාම | Serving two masters – the best survival tactic?”

  1. Taboo said

    December 9, 2010 at 5:15 am

    test

  2. billy said

    December 9, 2010 at 5:33 am

    so what are u r saying is u r only against the so called singhala buddhist tribalism since its is the dominant one in this island..right…and any other tribalism is a god given right to them to neutralize the dominant one!

  3. The Analyst said

    December 9, 2010 at 5:53 am

    Think we have to contrast Malcolm Ranjith’s duplicitous conduct with that of Duleep de Chikera Anglican Bishop of Colombo, who is forthright in his views much to the displeasure of the Govt;just as Bishop Lakshman Wickremasinghe was during the worst phase of anti-Tamil riots in 1983 .
    However this does not exonerate people like Bishop Kenneth Fernando who infamously called Prabhakran a “humanitarian” ; also conduct of Catholic bishops like Joseph Rayappu calls to question where does the fine line between universal brotherhood that Christ taught and narrow tribal sympathies drawn, for Tamil Bishops and some Sinhala Bishops continually highlight Govt atrocities while keeping mum on massacres perpetrated by the LTTE. A Man of God should be impartial and forthright in his views just like Jesus was in the face of stiff opposition from conservative Pharisees . But most of the time Church leaders wants to further their own interests bringing disrepute to the institution in the process.

  4. Grey said

    December 9, 2010 at 9:27 am

    None of these people (church, maha nayakas, jounalists) think about the country. The only thing matters to them is their prosperity. Nothing else matters.
    And these people are ready to support any party to gain that.
    People of this calibre are the main reason for the current situation of our country.

  5. ```Outsider``` said

    December 9, 2010 at 9:34 am

    ඒක ඇත්ත දෙවියන් වහ‍න්සේ ආවත් එල්ලන්න තරම් සිසර්ල බලවත් වෙච්ච යුගයක්.

  6. sarpadeva said

    December 9, 2010 at 10:26 am

    Taboo, couldn’t agree more but did you seriously expect any different? Journalists, clergy and politicians – all birds of a certain type of feather. These are trying times. It is not easy for the ordinary mortal to circumvent (or even understand) the ruling overloads’ Machiavellian tactics. Decent journalism is a rare breed in Sri Lanka and this won’t be the first time the church made concessions to despotic rulers (e.g. The Vatican never excommunicated Hitler). These institutions are forever in a vicious symbiotic relationship with each other. There is a quote I love by Samuel Clemens (Mark Twain) that aptly describes the situation:

    Man is the only Slave. And he is the only animal who enslaves. He has always been a slave in one form or another, and has always held other slaves in bondage under him in one way or another. In our day he is always some man’s slave for wages, and does that man’s work; and this slave has other slaves under him for minor wages, and they do his work. The higher animals are the only ones who exclusively do their own work and provide their own living. [The Lowest Animal]

  7. NoFrames said

    December 9, 2010 at 11:47 am

    මැල්කම් රංජිත් ගහන්නේ ඩබල් ගේමක් බව අපි අදද කියමු. ඔහු නටන්නේ මහින්දගේ පදයට යයි සිතීම ගොන් කමකි. ඔහුගේ න්‍යාය පත්‍රය පොප් තුමාගේ න්‍යායපත්‍රයෙන් කොටසකි. ඒ අවුරුදු 500ක් තිස්සේ මෙරට ක්‍රියාත්මක වූවකි. මේ න්‍යාය පත්‍රයේ කොටි පුල්ලි ඇති බව අපි කියා සිටිමු. රාජපක්ෂ ජනපතිද පසු කලෙක අහවල් එක කෑවෝ යයි මුර දීමට පෙර මෙවන් සර්පයන් රෙදි අස්සේ දමා නොගැනීමට ප්‍රවේසම් විය යුතුය.

    [සැ.යු: අසදාචාරාත්මක හැසිරීම, එනම් මෙම බ්ලොග් අඩවියේ සංවාදයක් වෙමින් තිබියදීම තමන්ගේ තර්ක වලට පිළිතුරු නොදුන්නේය කියා අමූලික බොරු සහිත පෝස්ටයක් තම බ්ලොග් අඩ්වියේ පළ කිරීම නිසා NoFramesගේ කමෙන්ටු මෙතැන වාරණයක් කොට ඇත. මේ ව්‍යාතිරේකය 'දේශප්‍රේමී' කඳවුරේද මතයකට ඉඩ දීම පිණිස පමණෙකි. - Taboo]

    • tharu22 said

      December 9, 2010 at 4:32 pm

      //රාජපක්ෂ ජනපතිද පසු කලෙක අහවල් එක කෑවෝ යයි මුර දීමට පෙර මෙවන් සර්පයන් රෙදි අස්සේ දමා නොගැනීමට ප්‍රවේසම් විය යුතුය.//
      මගේ මතයනම් ජනාධිපති මැල්කම් තුමාව රෙද්ද අස්සෙ දාන් ඉන්නෙත් මැල්කම් තුමා ජනාධිපතිව ලෝගුව අස්සෙ දාන් ඉන්න තරමටම තමයි.
      දෙන්නගෙම ගේම් දෙන්නම හොදින් දන්නව. ඒ නිසා කෑවෝ, කෑවෝ කියල කෑ ගහන්න දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ටවත් සිදු වෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි.

    • NoFrames ගේ බාප්පා said

      December 10, 2010 at 1:19 am

      පලයන් බන් බොරු කියන්නේ නැතුව. උඹලගෙ ජාතිවාදෙ හින්දා ආයෙත් කලු ජූලියක් අතිවෙන්නයි යන්නේ.

      • hghfg said

        December 13, 2010 at 1:56 am

        NoFrames ගේ බාප්පා

        kalu juliya kiayanne mokakda ane, koti sinhalayan marapu ekakda, nathnam catholic suddo lankawe minissu marapu ekakda?

  8. Ra said

    December 9, 2010 at 3:51 pm

    ඔබේ මතයට බොහෝ දුරට එකඟ වෙමි. සීසර්ලා ගේ පැවැත්ම සඳහා දෙවියන් ( ආගම/මතවාද/ජාතිවාද/… ) තිබිය යුතුය.

  9. pissa said

    December 9, 2010 at 4:45 pm

    naduth hamuduruwange , baduth hamuduruwange.. api kumak karamda.. niwaradi karu thamage niwaradi bawa thama sithinma asa danagatha yuthuya.. api ita kisiwak nokiyamu..

  10. arunishapiro said

    December 9, 2010 at 7:34 pm

    ලංකාවේ පදිංචිය නැති නිසා වෙන්නැති මේ ටැබූ සටහන හරි හැටියකට වැටහුනේ නැත.

    ටැබූ සටහන් සේ ම අන්තර්ජාලයෙන් දිවයින ද නිතිපතා කියවමි.

    කඩේ යන අයට තමන් යන්නේ කාට දැයි කියා සුවිශේෂයක් තියේ ද? එක කාලෙකට එකම කඩේට ගොඩවදින අය තවත් කාලයකට තවත් කඩයකටම ගොඩවදිනවා නේද? අවසානයේ සියල්ලෝම ආරක්ෂා කරන්නේ තම තමන්ගේ බඩගෙඩි බව නොදන්නා අයෙක් ඇත් ද?

    කතෝලික පල්ලිය බටහිර රටවල පූජකවරු විසින් කරන ලද ළමා අපචාර හෙළිවීම නිසා අප්‍රසාදයකට ලක් වී ඇති යුගයක ඔවුන්ගේ බැතිමතුන් සංඛ්‍යාව වැඩි වෙන්නේ ආසියාව පැත්තේ ය.

    චීනයේ ‘සීසර්’ ලා ද ආගමට වඩා ඉහළ ය. බලවත් ය. ඒ නිසා දෙවියන්ට කඩේ යන ගමන් චීන්නු සීසර්ලා ට ද කඩේ යති. නැත්නම් දෙවියන් අදහන්නට බැතිමතුන් එකතු කරගන්නේ කෙසේද?

    ආසියාව තුල කතෝලික බැතිමතුන් වැඩි වෙද්දී, ඉතිහාසයේ ප්‍රථම වරට(?) ලංකාව නැමති බෞද්ධ රටේ ඉහළම නායකයා වතිකානු වන්දනාවත් කරගත් නිසා, (දලෙයි ලාමා තවමත් දන්ත ධාතුව වැඳ පුදා ගන්නට එන්න නොහැකිව අඬා වැලපෙද්දී), නිදහස් උතුරේ බැතිමතුන් වැඩි කරගන්නට හැකි මැල්කම් රංජිත් කාදිනල්තුමාට වතිකානුවෙන් උසස්වීමක් ලැබීම හා ඊට සිංහල බෞද්ධ වර්ගවාදී පුවත්පතකින් පැසසුම -අපි වර්ගවාදීන් නොවනවා නම්- අඬබෙර ගසා, රතිඤ්ඤා පත්තු කරමින් අගය කළ යුතු නොවේ ද?

    චීනයෙන් පාප්වහන්සේ කෙනෙක් වතිකානුවට යන දවසට මා ජීවත්ව සිටියොත් මා ද ප්‍රීති ඝෝෂා පවත්වන්නට වතිකානුවට යන්නෙමි!!!

  11. Z Fernando said

    December 11, 2010 at 12:52 am

    Nothing wrong with Anura Solomens. he has full rights to congratulate the priest when he got the post. It does not mean he should not be criticized at any stage. It is only your narrow mind Taboo.

  12. Pope said

    December 11, 2010 at 1:26 am

    ආහ් මේ ටැබුගේ දේශපාලන ගුරුතුමා වික්‍රම බාහු ලියපු ලියුමක් වගේ. ගුරා වගේමයි ගෝලයත්

    • Cardinal Ranjith said

      December 11, 2010 at 4:35 pm

      වික්‍රම භාහු හොදයි මුට වඩා, වික්‍රම භාහුට කොන්දක් තියෙනවා කෙලින්ම කියන්න දෙමල නිජ බිම් සංකල්පයට සහයෝගය දෙනවා කියලා. ටැබුත් හරියට මං වගේ කොන්දක් නෑ කොටියාවට කඩේ යනවා සිංහල මොඩයෝන්ට චුන් වෙන්නත් මොනවා හරි දෙයක් කියලා ශේප් කරන ගමන්

    • පුහුදුන් කේවට්ටයාගේ අමාරිස් said

      December 11, 2010 at 4:46 pm

      හා හා පාප් ගිහින් පොඩි එකෙක්ට ඇර. මෙහෙ පොඩි කොල්ලො නැහැ.

Comments